4 minuty o získávání poptávek online
Realitka Century 21 za námi přišla s výzvou, zda-li zvládneme “prodávat” luxusní apartmány na Kypru. Na jedné straně my, uprostřed realitní makléř a na konci slunná investice. A tím končilo celé naše zadání a podklady. Během 2 měsíců jsme připravili výzkum, identitu, strategii na obsah, UX a vývoj webu… a začali úspěšně prodávat v Česku i na Slovensku.
Nezávazná schůzka, kde zjistíme možnosti spolupráce.
v Česku i na Slovensku za posledních 12 měsíců
prodaných apartmánů od 1,5 mil. Kč
od nápadu
do prvního prodeje
Na začátku se podíváme do nitra vašeho byznysu a identifikujeme problémy. Poté společně zvolíme novou cestu, po které bezpečně dojdeme ke splnění vytyčených cílů.
Prodávat luxusní nemovitosti za miliony neznámým lidem na internetu? Ze zkušenosti jsme věděli, že se není čeho bát, pokud dodržíme osvědčené postupy.
Základ jsou data, která určí správnou cílovku - a jak s ní komunikovat.. Apartmán na Kypru chce přeci každý, ne? Ne!
Pustili jsme se do rozsáhlého výzkumu trhu - konkurence, developerské firmy, reality, to vše u nás i v zahraničí.
Rozdíl mezi osobou, která chce apartmán v zahraničí, a tou, která si ho koupí, je záměr. Investor? Rodina? Byt na důchod? První výzkum zahrnoval cílovou skupinu.
Hlavní prodejní argumenty (USP). Těch bylo spousta Které ale artikulovat, abychom byli co nejúspěšnější? Vyrazili jsme do ulic, ušpinit si ruce. Obrazně - bavili jsme se různými investory a lidmi na sítích.
Data jsou v tomto případě jako výběr v IKEA - můžete si do “vybavení” apartmánu vybrat absolutně cokoliv. Je ale na pečlivé analýze vašich zákazník, abyste vybrali ten správný dekor a oni vám do apartmánů jezdili rádi.
My se pro úspěch projektu museli trefit do podání ceny, stylu komunikace, důvěryhodnosti a dalších prvků.
Byznysovou část jsme měli připravenou. Výzkum také. Strategie nám ukázala, se postavit k tvorbě webu a textové komunikaci. Věděli jsme, že prodáváme sen - apartmán u moře. Z výzkumu jsme ale zjistili, do jaké míry stojí sny na emocích a do jaké míry na číslech.
Dále vznikl web, který přesně zodpovídal otázky našich potenciálních zákazníků a nechal i trochu tajemství, které zodpovídáme až při poptávce.
Skrze kombinaci několika platforem jsme dostali na web relevantní zákazníky. PPC reklama nestála jak billboard u silnice. Naopak zachytávala investory ve správné finanční kategorii. A z těch si pak 125 apartmán pořídilo.
Nic z celého příběhu by ale neuspělo, pokud bychom nedodržovali přesnou, ale ohebnou strategii.
Proč ohebnou?
Lidé chtějí více informací o lokaci? Přidáme do reklam či webu.
Lidé se bojí nechat kontakt? Vysvětlíme, proč je poptávka nezávazná, jako byste koukali do výlohy.
Vytvořili jsme tak funknční model na poptávky - od první myšlenky na apartmán až po první drink na Kyperské pláži.
Máte-li službu, která lidem přinese radost či přínos, máte i 100% šanci ji aktivně prodávat na internetu. Úspěch stojí ale na výzkumu, strategii a odhodlané komunikaci.
Pomohli jsme v oblasti financí, technologie, realit, ale třeba i gastronomie. Nejdůležitější je pořádně probrat možnosti a mít hlavu otevřenou novým přístupům
k získávání poptávek.
Napište nám a my s vámi nezávazně probereme, jestli dokážeme získat poptávky
i vašemu byznysu.
A kdyby ne, alespoň od nás dostanete pár marketingových rad :-)