4 minuty o získávání poptávek online
Realitka Century 21 za námi přišla s výzvou,
zda-li zvládneme „prodávat” luxusní apartmány na Kypru.
Na jedné straně jsme byli my, uprostřed realitní makléř
a na konci slunná investice. Tím končilo celé naše zadání i podklady. Během 2 měsíců jsme připravili výzkum, identitu, obsahovou strategii, UX i vývoj webu a začali úspěšně prodávat v Česku i na Slovensku.
Nezávazná schůzka, kde zjistíme možnosti spolupráce.
v Česku i na Slovensku za posledních 12 měsíců
prodaných apartmánů od 1,5 mil. Kč
od nápadu
do prvního prodeje
Na začátku je potřeba nahlédnout do nitra celého vašeho byznysu a identifikovat problémy.
Poté společně zvolíme novou cestu, po které bezpečně dojdeme ke splnění vytyčených cílů.
Prodávat luxusní nemovitosti za miliony korun neznámým lidem na internetu?
Ze zkušeností jsme věděli, že se není čeho bát, pokud dodržíme osvědčené postupy.
Základem jsou data, která určí správnou cílovku a jak s ní komunikovat.
Protože apartmán na Kypru chce přeci každý, ne? Ne!
Pustili jsme se do rozsáhlého výzkumu trhu - konkurence, developerské firmy, reality, to vše u nás, i v zahraničí.
Rozdíl mezi osobou, která touží po apartmánu v zahraničí, a tou, která si ho skutečně koupí, spočívá v záměru. Jste investor, rodina nebo hledáte byt na důchod?
První krok zahrnuje důkladný výzkum vaší cílové skupiny.
Hlavní prodejní argumenty (USP) jsou klíčové pro dosažení úspěchu. Které z nich však nejlépe artikulovat? Vyrazili jsme do ulic a bavili se s různými investory a lidmi
na sítích, abychom to zjistili.
Data jsou v tomto případě jako výběr v IKEA - můžete si do „vybavení” apartmánu vybrat absolutně cokoliv. Je ale na pečlivé analýze vašich zákazníků,
abyste si vybrali ten správný dekor a oni vám do apartmánů jezdili rádi.
My se pro úspěch projektu museli trefit do podání ceny, stylu komunikace, důvěryhodnosti a dalších prvků.
Byznysovou část jsme měli připravenou. Výzkum také. Strategie nám ukázala,
se postavit k tvorbě webu a textové komunikaci. Věděli jsme, že prodáváme
sen
- apartmán u moře. Z výzkumu jsme ale zjistili, do jaké míry stojí sny na emocích a do jaké míry na číslech.
Dále vznikl web, který přesně zodpovídal otázky našich potenciálních zákazníků a nechal i trochu tajemství, které zodpovídáme až při poptávce.
Skrze kombinaci několika platforem jsme dostali na web relevantní zákazníky. PPC reklama nestála jak billboard u silnice. Naopak zachytávala investory ve správné finanční kategorii. A z těch si pak 125 apartmán pořídilo.
Nic z celého příběhu by ale neuspělo, pokud bychom nedodržovali přesnou, ale ohebnou strategii.
Proč ohebnou?
Lidé chtějí více informací o lokaci? Přidáme je do reklam či webu.
Lidé se bojí nechat kontakt? Vysvětlíme, proč je poptávka nezávazná,
jako byste koukali do výlohy.
Vytvořili jsme tak funkční model na poptávky - od první myšlenky na apartmán až po první drink na Kyperské pláži.
Máte-li službu, která lidem přinese radost či přínos, máte i 100% šanci ji aktivně prodávat na internetu. Úspěch stojí ale na výzkumu, strategii
a odhodlané komunikaci.
Pomohli jsme v oblasti financí, technologie, realit, ale třeba i gastronomie. Nejdůležitější je pořádně probrat možnosti a mít hlavu otevřenou novým přístupům
k získávání poptávek.
Napište nám a my s vámi nezávazně probereme, jestli dokážeme získat poptávky
i vašemu byznysu.
A kdyby ne, alespoň od nás dostanete pár marketingových rad :-)