4 minuty o získávání poptávek online

150 prodaných Apartmánů na Kypru za 1 rok.

Realitka Century 21 za námi přišla s výzvou, zda-li zvládneme “prodávat” luxusní apartmány na Kypru. Na jedné straně my, uprostřed realitní makléř a na konci slunná investice. A tím končilo celé naše zadání a podklady. Během 2 měsíců jsme připravili výzkum, identitu, strategii na obsah, UX a vývoj webu… a začali úspěšně prodávat v Česku i na Slovensku.

Nezávazná schůzka, kde zjistíme možnosti spolupráce.

Logo Apartmány Kypr
projekt v číslech

900

+

poptávek

v Česku i na Slovensku za posledních 12 měsíců

150

+

prodejů

prodaných apartmánů od 1,5 mil. Kč

3

 

měsíce

od nápadu
do prvního prodeje

Hlavní výzvy projektu

Zajistit dostatek poptávek na prodej celého komplexu na Kypru.

Získat dostatečnou důvěryhodnost při nákupu nemovitosti v zahraničí.

Podchytit celý proces práce s kontaktem od reklamy po prodej nemovitosti.

Jaké postupy jsme při realizaci využili?

Výzkum uživatelů i trhu.

Strategie jak, kde a co komunikovat?

UX a copywriting struktura a texty jsou hlavní prodejní “trik”.

Reklama datově kreativní obsah, který prodává.

Jak jsme postupovali a proč?

Prodávat luxusní nemovitosti za miliony neznámým lidem na internetu? Ze zkušenosti jsme věděli, že se není čeho bát, pokud dodržíme osvědčené postupy.

Základ jsou data, která určí správnou cílovku - a jak s ní komunikovat.. Apartmán na Kypru chce přeci každý, ne? Ne!

Pustili jsme se do rozsáhlého výzkumu trhu - konkurence, developerské firmy, reality, to vše u nás i v zahraničí.

Rozdíl mezi osobou, která chce apartmán v zahraničí, a tou, která si ho koupí, je záměr. Investor? Rodina? Byt na důchod? První výzkum zahrnoval cílovou skupinu.

Hlavní prodejní argumenty (USP). Těch bylo spousta Které ale artikulovat, abychom byli co nejúspěšnější? Vyrazili jsme do ulic, ušpinit si ruce. Obrazně - bavili jsme se různými investory a lidmi na sítích.

Data jsou v tomto případě jako výběr v IKEA - můžete si do “vybavení” apartmánu vybrat absolutně cokoliv. Je ale na pečlivé analýze vašich zákazník, abyste vybrali ten správný dekor a oni vám do apartmánů jezdili rádi.

My se pro úspěch projektu museli trefit do podání ceny, stylu komunikace, důvěryhodnosti a dalších prvků.

Nejdůležitější část komunikace vedle reklamy.

Byznysovou část jsme měli připravenou. Výzkum také. Strategie nám ukázala, 
se postavit k tvorbě webu a textové komunikaci. Věděli jsme, že prodáváme
sen - apartmán u moře. Z výzkumu jsme ale zjistili, do jaké míry stojí sny na emocích a do jaké míry na číslech.

Dále vznikl web, který přesně zodpovídal otázky našich potenciálních zákazníků
a nechal i trochu tajemství, které zodpovídáme až při poptávce.

Skrze kombinaci několika platforem jsme dostali na web relevantní zákazníky. PPC reklama nestála jak billboard u silnice. Naopak zachytávala investory ve správné finanční kategorii. A z těch si pak 125 apartmán pořídilo.

Nic z celého příběhu by ale neuspělo, pokud bychom nedodržovali přesnou, ale ohebnou strategii.

Proč ohebnou?

Lidé chtějí více informací o lokaci? Přidáme do reklam či webu.

Lidé se bojí nechat kontakt? Vysvětlíme, proč je poptávka nezávazná, jako byste koukali do výlohy.

Vytvořili jsme tak funknční model na poptávky - od první myšlenky na apartmán
až po první drink na Kyperské pláži.

Jak může lead generation strategie získat poptávky vám?

Máte-li službu, která lidem přinese radost či přínos, máte i 100% šanci ji aktivně prodávat na internetu. Úspěch stojí ale na výzkumu, strategii a odhodlané komunikaci.

Pomohli jsme v oblasti financí, technologie, realit, ale třeba i gastronomie. Nejdůležitější je pořádně probrat možnosti a mít hlavu otevřenou novým přístupům 
k získávání poptávek.

Napište nám a my s vámi nezávazně probereme, jestli dokážeme získat poptávky
i vašemu byznysu.

A kdyby ne, alespoň od nás dostanete pár marketingových rad :-)

Další Case studies