4 minuty o získávání poptávek online

150 prodaných apartmánů na Kypru
za 1 rok

Realitka Century 21 za námi přišla s výzvou,
zda-li zvládneme „prodávat” luxusní apartmány na Kypru.
Na jedné straně jsme byli my, uprostřed realitní makléř
a na konci slunná investice. Tím končilo celé naše zadání i podklady. Během 2 měsíců jsme připravili výzkum, identitu, obsahovou strategii, UX i vývoj webu a začali úspěšně prodávat v Česku i na Slovensku.

Nezávazná schůzka, kde zjistíme možnosti spolupráce.

Logo Apartmány Kypr
projekt v číslech

900

+

poptávek

v Česku i na Slovensku za posledních 12 měsíců

150

+

prodejů

prodaných apartmánů od 1,5 mil. Kč

3

 

měsíce

od nápadu
do prvního prodeje

Hlavní výzvy projektu

Zajistit dostatek poptávek na prodej celého komplexu na Kypru.

Získat dostatečnou důvěryhodnost při nákupu nemovitosti v zahraničí.

Podchytit celý proces
práce s kontaktem
od reklamy po prodej nemovitosti.

Jaké postupy jsme při realizaci využili?

Na začátku je potřeba nahlédnout do nitra celého vašeho byznysu a identifikovat problémy.
Poté společně zvolíme novou cestu, po které bezpečně dojdeme ke splnění vytyčených cílů.

Cesta naší spolupráce v pěti krocích:
1
2
3
4
5

Úvodní seznámení

Na začátku je slovo. A také audit vašeho byznysu. Identifikujeme slabá i silná místa a nastavíme pravidla naší spolupráce.

Co děláme?

  • Ptáme se

  • Briefujeme

  • Zjišťujeme hodnoty a vize

Co využíváme?

  • Strategické briefy

  • Management framework

Sběr dat a výzkum

Posbíráme všechna data a zjistíme, co nám chybí v pochopení produktu a zákazníka - to je velmi důležitý krok v budoucím úspěchu.

Co děláme?

  • Dotazníkujeme zákazníky

  • Výzkum trhu

  • Kvalitativní a kvantitativní výzkum

Co využíváme?

  • Datová analytika

  • UX výzkum

Strategie a plánování

Na základě zjištění vytvoříme relevantní strategii k vašemu brandu, podnikání a trhu, kde působíte.

Co děláme?

  • Akviziční a retenční strategii

  • Roadmapy

  • Funnely (trychtýře)

Co využíváme?

  • PPC a Content (SEO, SoMe) strategie

  • Využívání podkladů

  • Strategické frameworky

Kreativa a plnění cílů

Píšeme texty, tvoříme web, bannery a plníme schválenou strategii podle domluveného plánu a cílů.

Co děláme?

  • Spojujeme data a kreativu

  • Brainstormujeme

  • Plníme strategii

Co využíváme?

  • Branding (copy a grafika)

  • Webový vývoj

  • Akvizice (PPC, organic)

Retence a optimalizace

Neusnout na vavřínech a růst. Zkoušíme inovace, optimalizujeme kampaně a konverznost všech kanálů.

Co děláme?

  • Správa sítí a reklam

  • Optimalizace webu

  • Iterujeme a rosteme

Co využíváme?

  • UX design

  • CRO

Jak jsme postupovali a proč?

Prodávat luxusní nemovitosti za miliony korun neznámým lidem na internetu?
Ze zkušeností jsme věděli, že se není čeho bát, pokud dodržíme osvědčené postupy.

Základem jsou data, která určí správnou cílovku a jak s ní komunikovat.
Protože apartmán na Kypru chce přeci každý, ne? Ne!

Pustili jsme se do rozsáhlého výzkumu trhu - konkurence, developerské firmy, reality, to vše u nás, i v zahraničí.

Rozdíl mezi osobou, která touží po apartmánu v zahraničí, a tou, která si ho skutečně koupí, spočívá v záměru. Jste investor, rodina nebo hledáte byt na důchod?
První krok zahrnuje důkladný výzkum vaší cílové skupiny.

Hlavní prodejní argumenty (USP) jsou klíčové pro dosažení úspěchu. Které z nich však nejlépe artikulovat? Vyrazili jsme do ulic a bavili se s různými investory a lidmi
na sítích, abychom to zjistili.

Data jsou v tomto případě jako výběr v IKEA - můžete si do „vybavení” apartmánu vybrat absolutně cokoliv. Je ale na pečlivé analýze vašich zákazníků,
abyste si vybrali ten správný dekor a oni vám do apartmánů jezdili rádi.

My se pro úspěch projektu museli trefit do podání ceny, stylu komunikace, důvěryhodnosti a dalších prvků.

Nejdůležitější část komunikace
vedle reklamy?

Byznysovou část jsme měli připravenou. Výzkum také. Strategie nám ukázala, 
se postavit k tvorbě webu a textové komunikaci. Věděli jsme, že prodáváme
sen
- apartmán u moře. Z výzkumu jsme ale zjistili, do jaké míry stojí sny na emocích a do jaké míry na číslech.

Dále vznikl web, který přesně zodpovídal otázky našich potenciálních zákazníků
a nechal i trochu tajemství, které zodpovídáme až při poptávce.

Skrze kombinaci několika platforem jsme dostali na web relevantní zákazníky. PPC reklama nestála jak billboard u silnice. Naopak zachytávala investory ve správné finanční kategorii. A z těch si pak 125 apartmán pořídilo.

Nic z celého příběhu by ale neuspělo, pokud bychom nedodržovali přesnou, ale ohebnou strategii.

Proč ohebnou?

Lidé chtějí více informací o lokaci? Přidáme je do reklam či webu.

Lidé se bojí nechat kontakt? Vysvětlíme, proč je poptávka nezávazná,
jako byste koukali do výlohy.

Vytvořili jsme tak funkční model na poptávky - od první myšlenky na apartmán
až po první drink na Kyperské pláži.

Jak může lead generation strategie získat poptávky vám?

Michael Beran
Michael Beran
Founder

Máte-li službu, která lidem přinese radost či přínos, máte i 100% šanci ji aktivně prodávat na internetu. Úspěch stojí ale na výzkumu, strategii
a odhodlané komunikaci.

Pomohli jsme v oblasti financí, technologie, realit, ale třeba i gastronomie. Nejdůležitější je pořádně probrat možnosti a mít hlavu otevřenou novým přístupům 
k získávání poptávek.

Napište nám a my s vámi nezávazně probereme, jestli dokážeme získat poptávky
i vašemu byznysu.

A kdyby ne, alespoň od nás dostanete pár marketingových rad :-)

Další Case studies