4 minuty o odlišení se od konkurence

Jak se prosadit na poli eshopů, když 95 % z nich dělá to samé?

Už třetí rok inovujeme eshop s praktickými věcmi a hračkami z oblíbených počítačových her. Vytvořili jsme ekosystém, ve kterém se rodiče rádi vracejí nakoupit, a i přes menší firmu zvládáme využívat pokročilé formy marketingu k dlouhodobému udržení na trhu

Nezávazná schůzka, kde zjistíme možnosti spolupráce.

Logo Styleshop
projekt v číslech

30

%

růst

meziroční zvýšení obratů

0

%

ztráty

zamezení úpadku v době covidu a ekon. krize

4

 

roky

spolupráce a každý rok rosteme

Hlavní výzvy projektu

Dostatečně vyrůst v prvních letech, abychom firmu stabilizovali.

Odlišit se na trhu s více než 40 tisíci eshopy.

Udržet se a prosperovat v době ekonomické krize a boomu eshopů.

Jaké postupy jsme při realizaci využili?

PPC velký důraz na optimalizaci výkonu.

Strategie vše jsme vykopli strategií, kterou využíváme několik let.

Obsah a mailing retence zákazníků, kterým dáváme hodnotné zajímavosti.

CRO pokročilý postup pro optimalizaci konverzního poměru.

Jak jsme postupovali a proč?

V první řadě musíme zmínit jednu z nejdůležitějších věcí, proč je Style-shop úspěšný. Kvůli spolupráci. A kvůli neskutečné proaktivitě majitele - správného podnikatele.

V dnešní době už nelze marketing jednoduše outsourcovat a o nic se nestarat. Od začátku jsme spolu vytvářeli strategii napojenou přímo na byznys.

Vytvořili jsme finanční plán a odhady na první vstup do online světa. Žádné nesmyslné částky, ale také žádné šetření na místech, kde by to mohlo byznysu ublížit - v marketingu.

Za první rok (2019) jsme důrazem na placenou reklamou a její postupnou optimalizací vyrostli o desítky procent. Proto jsme si mohli dovolit přidat nové kanály a klient nové zboží.

Do marketingového mixu jsme přidali obsahový marketing skrze emailing. Díky němu jsme schopní udržet prchlivou klientelu pro další nákupy. Dáváme rady na všemožné hry, zábavu a edukační témata.

Covid nám pomohl, stejně jako všem v digitálním odvětví. Válka a ekonomická krize nám uškodily. Zde není proč si na něco hrát. Proč je tato informace důležitá?
Naše kroky jsou dlouhodobé a strategické, proto můžeme soustavně růst, případně alespoň neztrácet. A nemusíme se vnějších vlivů bát. Soustavnou inovací si otvíráme nové možnosti


Výzkum, královská disciplína a dobrodružství

Na konci roku 2022 jsme se pustili do CRO - optimalizace konverzního poměru eshopu. Tato disciplína je často velmi nákladná, jedná se totiž o kombinaci výzkumů, práce s UX a s vývojem eshopu.

My jsme ale CRO zvládli udržet na přijatelné rovině (znovu s vidinou dlouhodobého ladění eshopu) a postupně přidáváme nové pozicování zboží, nové featury a lepší uživatelské prostředí.

Zároveň myslíme na tržní odlišení odlišení a hodnotu zboží pro zákazníky.

Jak funguje kreativa na poli bezhlavého prodávání? Kupujte, kupujte, kupujte. Ale proč? My jsme se od nudného trhu začali odlišovat právě komunikací hodnoty.

Začali jsme zboží ukazovat v pravých emocích tak, jak je vidí děti ve svých hrách.

Jak může podobný přístup k ecommerce pomoct vám?

Online prodej již není nadstavbou či výhodou klasických obchodů. Kdo není online, neexistuje. Pokud se ale pustíte do bezhlavé tvorby, můžete rychle shořet.

My přistupujeme k eshopům komplexně - auditujeme jejich data, trh i cílovou skupinu. Víme pak, co si můžeme dovolit v marketingu, abychom zlepšili výkon, odlišili se od konkurence a posilnili místo na trhu.

Další Case studies